Četrtošolci in mesec marec/ March

OCENJEVANJE
1. Vsako uro ocenim (ustno ocenjevanje) najmanj dva učenca, s katerima se dogovorim vsaj eno šolsko uro prej.
2. Naloge za ustno ocenjevanje:
* Vsebine: My Pets and Animals, My Family and My House, numbers (1-20), My Birthday Party, toys, , Seasons, Months, My Face and My Body
3. Vrste nalog in vprašanj:
– Kratko odgovori na moje vprašanje z Yes ali No.
Npr.: Do you like animals? Have you got a pet? Have you got a brother?
– Preberi besedo, poved, odstavek iz DZ ali U
– What colour is your pet, (table, pen, notebook…)?
– How many brothers have you got?
– How many fingers can you see?
– Have you got your bedroom? What have you got in your bedroom?
– Translate into English: a wardrobe, a lamp, a tent, a pram…
– Težja naloga: Find out mistakes /Poišči napake (jaz napišem kratko znano poved v angleščini z eno ali dvema napakama, učenec poišče napako):
Npr.: Alice are  beautiful.( Alice is beautiful.)  a boi (a boy), tventi (twenty)…
4. Kriterij ocenjevanja:
* vsak učenec dobi pet nalog
* poskrbim za sproščeno, prijazno ozračje, učenca spodbujam, bodrim
* načelo pravičnosti je temelj pri ocenjevanju
* vsako nalogo ocenim s petstopenjsko lestvico
(nez., zad., dobro, prav dobro, odlično:( -, o-, o, +, *)
* če na prva tri vprašanja ne zna odgovoriti, si četrto lahko izbere sam
* poskrbim, da učenec dobi najmanj zadostno oceno oz. da se lahko še enkrat javi
* noben četrtošolec si ne zasluži nezadostne ocene

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja